Z wykształcenia jestem arteterapeutką,  psychoterapeutką w trakcie całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym połączonym z terapią schematów w Szkole Psychoterapii Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej, magistrem sztuki APS oraz magistrem profilaktyki społecznej i resocjalizacji UW.

Od 2006 roku pracuję terapeutycznie pomagając osobom zagubionym w świecie swoich wewnętrznych przeżyć, potrzebującym wsparcia, nieradzącym sobie w różnych obszarach życia. Współpracuję z placówkami i organizacjami zajmującymi sie ochroną zdrowia psychicznego. Doświadczenie kliniczne zdobywałam w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej w Józefowie oraz w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie w Psychiatrycznym Oddziale Dziennym dla osób dorosłych z Pododdziałem Zaburzeń Nerwicowych, z którym jestem związana od 2016 roku.

Moje podejście terapeutyczne charakteryzuje uważność (ukończyłam ośmiotygodniowy trening uważności MBSR, a następnie włączyłam tą praktykę w swoje życie i pracę) oraz holistyczne rozumienie człowieka jako zespołu naczyń połączonych, zależnych od siebie nawzajem, otoczenia i historii. Uważam, że osiągnięcie równowagi psychicznej jest możliwe dzięki harmonijnej integracji ciała, intelektu oraz emocji.

Wieloletnie doświadczenie kliniczne oraz praca własna dały mi pewność, że nie ma jednej techniki ani metody, która byłaby najwłaściwsza dla każdego, gdyż każdy z nas jest wyjątkowy. Dlatego w pracy terapeutycznej uważnie dopasowuję styl do osoby, która przychodzi do mojego gabinetu. Zgłaszanych przez nią problemów, trudności i potrzeb. Mam to szczęście, że moja praca jest moją pasją. Stale poszerzam swoją wiedzę i doskonalę umiejętności.

Pracuję z osobami dorosłymi doświadczającymi chwiejności emocjonalnej, zaburzeń lękowych, depresji, utrzymującego się stresu, osobami współuzależnionymi, dorosłymi dziećmi alkoholików. Prowadzę psychoterapię indywidualną, par, arteterapię, warsztaty rozwoju osobistego oraz treningi poznawcze i asertywności.