- magister nauczania początkowego (WSP Olsztyn) i logopeda (studia podyplomowe Uniwersytet Gdański)
- na dziecko i jego problemy patrzy holistycznie - wspiera zarówno dziecko jak i rodzica
- provider metody Neuroflow ATS
- konsultuje dzieci i dorosłych do terapii słuchowej Safe and Sound Protocol prof. S.Porgesa współpracując z providerem metody p. Karoliną Zienkiewicz
- autorka książeczek do terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Szop Pracz i Przyjaciele oraz Żabka Rzekotka i jej drużyna (Harmonia) oraz materiałów w publikacji Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym (Raabe)
- jedna z autorek 29 numeru czasopisma “Strefa logopedy” (2021 r.) poświęconego bajeczkom logopedycznym usprawniającym aparat artykulacyjny oraz współautorka numeru poświęconego utrwalaniu głosek szeregu ciszącego - „Dziewięćdziesiąt odcieni leśnej zieleni – ciszki w roli głównej” (35/2022)
- członek Zarządu w Polskim Związku Logopedów Oddział Mazowiecki
- mama trójki dzieci (dwóch dorosłych dziewczyn i jednego nastolatka)
- z przyjemnością hoduje kwiaty zarówno na balkonie jak i na działce, relaksuje się podczas pracy w ogródku
Umów się na wizytę
Umów online odpowiadający Ci termin
Artykuły tego autora
Od Nadwrażliwości do Spokoju: Terapia Słuchowa jako Klucz do Lepszego Funkcjonowania
Teoria poliwagalna, stworzona przez profesora Stephena Porgesa, koncentruje się na roli nerwu błędnego w regulacji autonomicznego układu nerwowego. Jego interwencja słuchowa, znana jako Safe and Sound Protocol (SSP), oparta na muzyce, ma na celu przywrócenie neurologicznego stanu bezpieczeństwa. W trakcie terapii, aktywacja nerwu błędnego wspiera zaangażowanie społeczne i stan odprężenia, poprawiając zdrowie organizmu.
Terapia słuchowa SSP Porgesa
O skorzystaniu z tej terapii, warto pomyśleć, kiedy mamy do czynienia z: nadwrażliwością słuchową, nadreaktywnością na dźwięki, fonofobią, zaburzeniami percepcji słuchowej, zaburzeniami zrozumiałości mowy, drażliwością, nerwowością, lękiem, nadmierną reaktywnością emocjonalną, zaburzeniami snu, jąkaniem,zaburzeniami kontaktu, autyzmem.
Dysleksja a zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD.
Czy warto badać słuch i przetwarzanie słuchowe u dziecka z ryzykiem dysleksji lub stwierdzoną dysleksją? Nie tylko warto, ale należy to zrobić, ponieważ dziecko z uszkodzonym słuchem (trwały niedosłuch) nie może otrzymać diagnozy dysleksji, a zaburzenia przetwarzania słuchowego występują w dysleksji aż u 30 % przypadków !
Zaburzenia przetwarzania słuchowego u dzieci i dorosłych - CAPD
Zaburzenia przetwarzania słuchowego (Auditory Processing Disorder – APD) znane również jako Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (Central Auditory Processing Disorder - CAPD) to zespół objawów wynikających z zaburzeń zmysłu słuchu.