Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży w trakcie szkolenia;
absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku psychologia, specjalność kliniczna;

Moje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą związane jest z działalnością w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w oświacie (szkoły podstawowe, ponadpodstawowe oraz poradnie psychologiczno-pedagogiczne), jak również w obszarze pracy terapeutycznej w sektorze niepublicznym.

Stworzyłam i prowadzę dydaktycznie profil psychologiczno-społeczny dla młodzieży klas liceum ogólnokształcącego.
W latach 2018-2020 współpracowałam wraz z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli przy międzynarodowym projekcie badawczym Erasmus + „The Unteachables” mającym na celu diagnozę zdrowia psychicznego oraz potrzeb szkolno-edukacyjnych adolescentów.
Od 2022 roku jestem studentką Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Warszawie współprowadzoną przez Ośrodek Regeneracja oraz Laboratorium Psychoedukacji.

Do moich zainteresowań naukowych należą: neuropsychologia, konstrukt przywiązania (teoria więzi), neuroróżnorodność oraz diagnoza psychodynamiczna.